QS jest najbardziej mobilnym drzewkiem ze wszystkich mastery Squig Herdera. Umiejętności są albo instant,albo mogą być castowane w ruchu. Popularne buildy oparte o QS to QS+plink i hybryda. W obydwu kluczową role odgrywa taktyka SWTW więc zabawa z QS zaczyna sie najwcześniej od 27levelu,a w praktyce powinno to być 40r/40rr.
Yer Bleedin'! Bardzo fajny DoT. Ładnie działa z taktyka DWIS i moralką UF.Niejednokrotnie to dzięki YB uda się dobić uciekającego przeciwnika. Do aplikowania kiedy tylko można ;)
Run 'n ShootNiezbyt mocny ale przydatny direct damage. Z taktyka SA zamienia się w AoE co bywa to przydatne przy dobijaniu chowających sie celów(strzelamy wtedy do innego blisko stojącego celu) czy w strzelaniu w zerga. No i tagujemy przeciwników dla renowna :). O top dmg na scenario nawet nie wspominam... ot,uroki AoE.
Behind Ya!Niezły dmg,instant,mało APeków...czego chcieć więcej?Bardzo przydatny dd.
Shoot Thru YaDość słaba obszarówka, za to można strzelać z przyłożenia.Ale tylko na 65ft.Za to można castować w biegu.Ale przez 2 sekundy. W sumie przeciętny skill, przydatny raczej w PvE niż w PvP.
Rotten ArrerDebuff zmniejszający leczenie o 50%z niezłym dmg i bez cooldowna,proca.Niestety wymaga by cel miał wcześniej nałożony ailment (czyli Yer Bleedin'! lub Stop Runnin!. Jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy,skill SH.
Stop Runnin!Niezły snare.Jedna z kluczowych umiejętności podczas kite'owania.DWIS zwiększa czas trwania do 15 sekund, więc czas cooldownu przed powtórną aplikacją to wtedy 5 sec.
Not So Fast!Niezły (jak na SH) dmg i duża przydatność w RvR.Zmniejszenie Init oznacza de facto zwiększenie szansy na krytyka u wszstkich atakujących. Zakładając że cel ma 200 Init(czyli nie inwestował zbytnio w itemy z tym statsem co się bardzo czesto zdarza)to NSF zwiększy crit o 12%.
Run Away!Doskonały do kite'owania, gonienia i uciekania. Typowy wspomagacz.
Splinterin' Arrers Takta na AoE z RnS. Raczej nie kluczowa,ale bywa przydatna.
Da Waaagh Iz StrongWydłużenie czasu trwania kilku najczęściej używanych skilli. Moim zdaniem warta slota.
Shootin' Wif Da Wind Zamienia zasieg skili QS 65ft na 98ft.Obowiązkowa. No i obiekt zazdrości Shadow Warriorów :)
Arrer O' Mork Niezły dmg,ale strasznie mały zasięg.Nic specjalnego, ale i tak morale 4 odpala sie zazwyczaj w małych odległościach .
Quick Shootin' ma stosunkowo mały dmg w porównaniu do BS nie wspominając o Sorce. Tródno tu rozdawać Killing Blowy na lewo i prawo, za to łatwo takim KB zostać.Brak jest spike dmg czyli szybkiego dużego dmg,zanim healer uleczy przeciwnika. Dlatego zazwyczaj dodaje sie Plink+Aimin' Quickly. Najpierw zmiękczamy przeciwnika dotami i debufami a potem odpalamy UF i plink za plinkiem.Zazwyczaj to wystarcza jeśli cel nie ma kilku healerów na sobie. QS opiera się bardziej na przeszkadzaniu,spowalnianiu,robieniu zamieszania i ogólnym wnerwianiu Orderu. Taki to jest przebiegły mały koleżka.
wtorek, 16 czerwca 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz